Πλήρης επιστροφή χρημάτων εντός 31 ημερών Δωρεάν αποστολή και επιστροφές
Nain Trading
25η Επέτειος: 20% έκπτωση σε όλα με τον κωδικό: EXTRA20 - Μόνο για λίγο καιρό

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε?

search
Γενικές πληροφορίες για τα χαλιά
Γενικές πληροφορίες σχετικά με την Nain Trading
Ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία και την πληρωμή
Μεταφορά, παράδοση και επιστροφή
Ασφάλεια και προσταστία των δεδομένων
Επικοινωνήστε μαζί μας

FAQ

  • Τι πρέπει να προσέξω με το νέο μου χαλί μετά την παράδοση;

    Τα χαλιά μας αποστέλλονται τυλιγμένα ή διπλωμένα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν αμέσως μετά την άφιξη της αποστολής. Τυχόν τσαλακώματα στα χαλιά θα εξαφανιστούν με την πάροδο του χρόνου. Κατά την πρώτη περίοδο χρήσης, τα χαλιά μπορεί περιστασιακά να χνουδωθούν λίγο περισσότερο. Αυτό οφείλεται στην περίσσεια μαλλιού που βγαίνει με τη χρήση και είναι απολύτως φυσιολογικό και δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας. Ωστόσο, αυτό συνήθως σταματά μετά από επανειλημμένο σκούπισμα με ηλεκτρική σκούπα. Εάν έχετε αγοράσει ένα λεπτότερο χαλί, τότε συνιστάται να χρησιμοποιήσετε ένα αντιολισθητικό μαξιλάρι για το χαλί, ώστε να μην μπορεί να γλιστρήσει.

  • Έχετε εκθεσιακό χώρο ή κατάστημα όπου μπορώ να δω τα χαλιά πριν τα αγοράσω;

    Είμαστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και ολόκληρη η ποικιλία χαλιών μας απεικονίζεται στο διαδίκτυο. Αναπαράγουμε όλα τα προϊόντα όσο πιο πιστά γίνεται για να σας δείξουμε τα χρώματα και την ποιότητα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, τα αποκλειστικά χαλιά μπορούν να εξεταστούν επιτόπου στον εκθεσιακό μας χώρο στο Αμβούργο κατόπιν ραντεβού. Παρακαλείστε να κλείσετε ραντεβού με την εξυπηρέτηση πελατών μας τουλάχιστον 48 ώρες νωρίτερα.
    Ραντεβού μπορούν να κλείνονται καθημερινά μέσω e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο +49 40 334 600 873
    Αν σας αρέσει το χαλί, μπορείτε να το πάρετε μαζί σας άμεσα.

  • Πώς λειτουργεί η διαδικασία παραγγελίας στη Nain Trading;

    Όταν έχετε βρει ένα κατάλληλο χαλί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να το προσθέσετε απευθείας στη σελίδα με τις λεπτομέρειες του προϊόντος μέσω του κουμπιού "Προσθήκη στο καλάθι αγορών" (τοποθετήστε το στο εικονικό καλάθι αγορών). Η προβολή σας θα αλλάξει αυτόματα στο καλάθι αγορών σας και θα σας εμφανίσει το επιλεγμένο προϊόν. Μπορείτε τώρα να αναζητήσετε περισσότερα χαλιά μέσω του κουμπιού "Επιστροφή στο κατάστημα" ή να πραγματοποιήσετε το επόμενο βήμα της παραγγελίας σας μέσω του κουμπιού "Συνέχεια στην παραγγελία".
    Στο επόμενο βήμα, παρακαλούμε εισάγετε τη διεύθυνση αποστολής και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Συνέχεια" και ακολουθήστε τις οδηγίες που αναφέρονται στην περαιτέρω διαδικασία παραγγελίας. Θα λάβετε όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας απευθείας μέσω e-mail μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

  • Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω μια παραγγελία;

    Ναι, υπάρχει η επιλογή να ακυρώσετε μια παραγγελία, εφόσον δεν έχουμε ξεκινήσει την προετοιμασία της παραγγελίας σας για αποστολή.
    Επειδή προσπαθούμε για γρήγορες παραδόσεις, αυτή η διαδικασία συνήθως ξεκινά μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Επομένως, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας, φυσικά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας βοηθήσουμε.
    Μπορείτε να προσθέσετε και να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι αγορών σας εάν δεν έχετε ολοκληρώσει ακόμη την παραγγελία σας στο ταμείο. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία που έχει ήδη υποβληθεί, επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο +49 40 334 600 873 είτε μέσω email στο [email protected].
    Στη συνέχεια θα λάβουμε την παραγγελία σας πίσω.

  • Ποίοι τρόποι πληρωμής δέχετε η Nain Trading;

    Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τους παρακάτω τρόπους πληρωμής: Πιστωτική κάρτα, PayPal και τραπεζικό έμβασμα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους μεμονωμένους τρόπους πληρωμής μπορείτε να βρείτε εδώ.

  • Πόσο είναι τα έξοδα αποστολής;

    Εντός της ΕΕ, προσφέρουμε δωρεάν παράδοση και δωρεάν επιστροφή. Πάνω από μια ορισμένη αξία παραγγελίας, η δωρεάν αποστολή ισχύει επίσης για χώρες εκτός ΕΕ. Τα έξοδα αποστολής για το χαλί σας εμφανίζονται αυτόματα στο καλάθι αγορών, αφού εισαγάγετε τη χώρα σας.

  • Πόσο θα διαρκέσει η παράδοση του χαλιού μου;

    Η παράδοση εντός της ΕΕ και σε χώρες που βρίσκονται κοντά στην ΕΕ διαρκεί συνήθως 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες. Εκτός ΕΕ, μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος.

  • Η επιστροφή είναι δωρεάν για μένα;

    En retur som beställs via Nain Trading är kostnadsfri för kunder inom EU. Du får all information och en returfraktsedel via e-post.
    Πληροφορίες σχετικά με τα έξοδα αποστολής επιστροφής για άλλες χώρες εκτός ΕΕ μπορείτε να βρείτε εδώ.

Δεν βρήκατε τη σωστή απάντηση?

Η Nain Trading χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι οι ιστότοποί μας λειτουργούν αξιόπιστα και με ασφάλεια και για να σας δείχνουν σχετικό περιεχόμενο και εξατομικευμένες προσφορές.
Εάν κάνετε κλικ στο "OK", ενδέχεται να μοιραστούμε δεδομένα που συλλέγονται μέσω cookies με τρίτα μέρη (τους συνεργάτες μάρκετινγκ μας). Εάν δεν θέλετε να συμφωνήσετε, περιοριζόμαστε στα απαραίτητα cookie. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες και όλες τις επιλογές στις "Ρυθμίσεις". Μπορείτε να τα προσαρμόσετε αργότερα ανά πάσα στιγμή. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου.